ترول

برای دلم

ترول

برای دلم

اینم یه سری عکسای عاشقانه توپ

 


عکس های عاشقانه هنری و زیبا




































عکس های عاشقانه هنری و زیبا






























عکس های عاشقانه هنری و زیبا






















عکس های عاشقانه هنری و زیبا

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
خیلی مامانی بودن
بابت همه چی ممنون عزیزم

عزیزمی گلم قابلتورو ندارن.
قوربوست

مینا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

لبخند بدون اینکه دهنده اش رو فقیرکنه گیرنده اش رو ثروتمند میکنه پس هزاران برای تو
ولیییییییییییییییییییییی
................
لوس نشو

نظرت درباره هزاران بوس چیه؟

کیانا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.enekas2012.blogfa.com

سلام داستانتو کامل خوندم راستش گریه ام گرفت ولی باز خداروشکر که زنده بود ......... اما خودش یه تجرذبه بود حالا هرچند گرون تموم شد



من گریزانم از این خسته ترین شکل حیات

و از این غربت تلخ

که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از شب

می گریزم از عشق

و تو ای پاک ترین خاطره ها

همه جا در پی تو می گردم

خیلی ممنون از نظرتون.
ممنون برای این شعرم خیلی قشنگ بود .دستتون درد نکنه.

تجربه ای که... .

zahra چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.zahra7175.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن

چشم اومدم.

زهرا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://z123m.blogfa.com

سلام رضا جان خوبی
فک کنم بشناسی من و خوش حال میشم بیای
من که فقط یه بار دیدمت نمیدونم تو چی؟
حالا بیخی دادا دوس داشتی لینکت میکنم
بهم خبر بده

سلام خوبید بله میسناسم چشم لینکتون کردم بازم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد