ترول

برای دلم

ترول

برای دلم

صندلی جییییییییییییییز

سلام!!!

خوبی خوبم!

اینم از صندلی جیز! به نظرم باحال اومد! واسه همین از وب دوستم کش رفتم 

بی مقدمه همچین کسی شک نکنه میریم سراغ صندلی جیز که ۴۰ تا سواله!

در آخرم هرکی میتونه دوتا سوال از هرکدوم از من بپرسه!فقط ۲ تا!

صندلی جیـــــــــــــز ۲۰۱۲:

1-اسم مستعار داری؟اگه داری بگو ماهم بفهمیم ((:

2-رنگ مورد علاقت؟

3-چند سالته؟

4-کدوم شهر زندگی می کنی؟؟

5-اسم مدرست؟

6- بهترین معلمت تو دوره ی ابتدایی؟؟؟

7- کدوم درسو از همه بیشتر دوست داری؟

8- از کدوم درس متنفری؟ما که عاشق همه ی درساییم!

9- کدوم معلم حوصلتو سر میبره یا میبرد؟

10 اسم دوست صمیمیت چیه؟؟؟

11- رنگ کفش(کتونی)امسالت چیه؟(سوال بی ربطی بود)

12- اسم بهترین خواننده زن و بهترین بازگر مرد از نظر تو چیه؟

13 اسم یه بازیگر ایرانی که اصا عبدا ازش خوشت نمیاد!

14- چه ورزشیو از همه بیشتر دوس داری؟(میدونم این وسط همه عشق ورزشو ورزشکارین!)

15- اسم کسی که ازش متنفری؟

16- از چه غذایی خوشت میاد؟(عشق شکما مشخص شن!)

17- اسم آهنگ مورد علاقت؟

18 - آهنگ خارجی گوش میدی یا ایرانی؟

19- چه سبک موزیکی گوش میدهی؟

20- ساز میزنی استاد؟

21- چایی یا قهوه؟

22- چه مارک خودذکاری استفاده میکنی؟(من که با مداد چیز مینویسم!)...

23- اگه با یکی دعوات بشه میزنی یا فحش میدی؟

24- چه سبک کتابی میخونی؟(همه کتاب خونین دیگه!)

25- نمره انضباط پارسالت چن بود؟

26- چه کارتونیو از همه بشتر دوس داری؟

27- چه سبک فیلمی نیگا میکنی؟

28- خواهر،برادر یا تک؟

29- تو مدرسه گروهی میگردی یا میگشتی یا با یکی از دوستات؟

30- اگه گروهی چن نفرین؟

31- پرچانه یا کم چانه؟

32- همینجوری کسی شک نکنه مزه میپرونی یا با یه من عسلم نمیشه خوردت؟

33- یه شری که دوران تحصیلی ریختی چی بوده؟

34- کرم افکنی میکنی یا نه؟(کی من؟)

35- جرات حقیقت بازی می کنی یا نه؟

36- جرات یا حقیقت؟

37- تو دوران مدرسه کف حیاط مدرسه میشینی یا میشستی؟

38- زنگای تفریح جز میل کردن غذاهایی که مامان جون داده و غیبت درباره ی معلما چی کارا میکنی یا میکردی؟؟؟

39- خزترین کاری که تو عمرت کردی چی بوده؟؟؟

40-خزترین آدمی که تو عمرت دیدی کی بوده؟(میدونم که خودمم!)

41! :خز ترین سایتی که تو عمرت دیده بودی

خب زود تند سریع ج بدین که کنجکاوم ناجور!        

نظرات 2 + ارسال نظر
حانیه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://beautigirl1998.blogfa.com/

هه!ینی عینا کپی کردی ها ولی خب اینم جوابای من:
1-اسم های مستعرم : کج الدوله! محمد!(اولیش چون سرویسای والیبالم همیشه کج میره :)) 2ومیشم اسم یکی از بازیکنای تیم ملیه :دی جفتش لقبام تو زمین والیبال میباشه.بعد اون کسی حق نداره بگه :دی )
2-مشکی!
3- 16
4- لار!(شیراز)
5- فرزانگان(سمپیاد)
6- خانوم خسروی(دبیر پنجم)
7-زیست
8-درسای حفظی!تاریخ مثلا
9- معلم آمادگی دفاعی مزخرف!
10-خدا
11- مشکی
12- خواننده زن: نمیدونم!نمیشناسم! بازیگر مرد: بازم نمیشناسم!نمیتونم نظر بدم!
13- بازیگر ایرانی که بدم میاد: خسرو شکیبایی!
14- اسب سوارییییییی عاشقشم.بعد شنا،تیراندازی،والبته اسکیت و پارکور که جای خود دارد :)
15-از...بذار فک کنم..از یکی از دوستای قدیمیم!
16-از فسنجوووووووووووون
17-آهنگ!پیانو!بی کلام:)
18-خارجی بیشتر گوش میدم.یا آهنگ سنتی ایرانی
19-بی کلام!
20-نه!ولی دوس دارم بزنم!شرایطش جور نشد!سنتورو دوس دارم
21-چای
22-مارکش فرق نداره!مهم ایه که بنویسه :)
23- بهش چیزی نمیگم معمولا :) بهش نگاه میکنم! شایدم کمی فحش کوچولو!بستگی داره.
24-کتاب شعر بیشتر
25- 19.75 !
26- کارتون نیگا نمیکنم زیاد! ولی موش گربه :دی
27- فیلمم زیاد نمیبینم! ولی فیلم قشنگ.با معنی!فیلمی که هدف داشته باشه:)
28-تک! یکی یدونه :دی
29- 3 تا ایم تو مدرسه! ولی با همه دوستیم :) کلا عاشق دوستامم :)
30- 3 تا دیگه!
31- پر چانههههههههه:دی
32-خشک نیستم! ولی به غربیه ها رو نمیدم! برعکس با دوستام بسیاااار صمیمی ام :)
33- یادم نمیاد!
34- آره! ولی بیشتر ایده میدم! یا همکاریه دور! (عوض کردن اسم بی اف دوستام تو موبایلاشون با هم :)) )
35- آرهههههههههه عاشقشم .بازی باحالیهههههههه
36- جرئت!
37- آرههههههههههههه زیاد!
38- یادم نیست متاسفانه! ولی یادمه یه کاره خیلی خز کردم :دی
39-یه یارو تو تلویزیون! یا اینایی که زیادی! فشنن تو پارکا!
40- سایتِ... یادم نیست:دی

خوش باش فوضول

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسی حانی جون ک جواب دادی مرسی عسیسم
جوابات قشنگ بود.بازم سر بزن دوستت دارم است.

حانیه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://beautigirl1998.blogfa.com/

eeeeeeeeeee havasam nabud tu un webet javab dadam!

اشکال نداره عسل فدای سرت هر جا دلت میخواد جواب بده .
من ک مثل این دوستم ک الان پیشمه دوس دختر ندارم گیر بده بهم .

من خودمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد