ترول

برای دلم

ترول

برای دلم

بدون شرح

 

لمسِ تن تو
شهوت است و گناه
حتی اگر خدا عقدمان را ببندد….
داغیِ لبت ، جهنم من است
حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند
هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست
حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد…..
فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است
حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس
خاتون من!
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !
اگر تو عاشق من نباشی ...


منبع

http://khaleghi391.mihanblog.com/

اولین حرف از ی دل شکسته

از نگاه تو از نظر تو دوست دارم یعنی چی؟؟


جون هر کی دوس داری نظر بده لازم دارم جوابتو.

درگیر

منظورم اون کاری بود گفتم ت کن گفتی دو ساله نمیدونم چی چی چی من واسه خودت گفتم اخر رفاقت با معرفت بابا مرد وقتی راه میری ازت مردانگی میریزه.

واسه کسی بگو نشناسه.

من نمیخوام بکلم.

واسه خودت گفتم این قضیه ب من ربط نداره ولی میدونم اخرش چی میشه .

حالا نمیدونم ای کیوت کشیده منظورم چیه یا نه.؟

؟/

دوست

ب دوستات اعتمادنکن هر چقد هم باهاشون صمیمی باشی بهشون نگو مث برادرمه یا مث خواهرمه دوست جون ب جونشم کنی ی غریبس.

حرفی ک ی روز عشقم بهم گفت و من گوش ندادم.

[چرا؟

چرای خدا صدای منو نمیشنوه/؟


خودش میخواد من این کارو بکنم خدا خودت خواستی.

من چند بار خواستم بیام طرفت این اواخر حتی نماز میخوندم روزی چند بار نماز شکر میخوندم.

یه بار ی دوست بهم گفت هر کس بیشترین سختیارو بکشه  از بهترین بنده های خداس من نمیخوام بهترین بندت باشم.

من نمیخوام.

ی بار خواستم بمیرم نزاشتی حتی خودکشیمم خراب کردی.

ولی این اواخر چرا

بهم امید دادی خوشحالی دادی عشقمو دادی ولی این دفه بد جور ازم گرفتی خدا.من نمیتونم.منو ب بد ترین بندت تبدیل کردی.

خوردم کردی.

این حق من نبود.

این حق من نیست... .

بیخیال تو ک صدای منو نمیشنوی.

دردو دلامو واسه کی بگم برای کی بگم.

دوستام وسط بدبختیم میان چیکارا میکنن باهام.ن یکی ن دوتا.

اونم از دوستام یا خانوادم اینم از خالقم/.

نمیدونم.

سیاه شدم.